HTML

2011.01.10. 21:18 pmedia

Activity2011

Mivel múltkor elveszett a bejegyzésem valamilyen hiba folytán, ezért most írom újra, ezzel kívánva mindenkinek boldog új évet :)

Év elején olvastam egy szakaszt Jeremiás könyvéből, a 32. fejezetből, mikor Jeremiás földet vásárol Isten parancsára, miközben egy börtönben ül, egy körbekerített városban, ami pusztulásra van ítélve. Az idei évemnek ez lett az alapja. Mikor Jeremiás megvette a földet, mindenki látta, hiszen ő egy fontos személy volt: voltak, akik bolondnak nézték, voltak akik nem értették, de az biztos, hogy hatással volt az emberekre. Nekünk is az a feladatunk, hogy idén belekezdjünk ezernyi olyan dologba, ami hatással van az emberekre (lehetőleg pozitívan :P), mert másképp az egész üzenet, amit hirdetünk, kudarcra van ítélve.

Szombaton megkaptam azt a cetlit, amire tavaly ilyenkor írtam a 2010-el kapcsolatos terveimet, és nagyon örültem, mikor megláttam: nagy része sikerült. Idénre ezért még több mindent írtam fel, hogy jövőre megint örülhessek (feltéve, hogy lesz még jövőre). Mindamellett, hogy az életemben most van pár olyan dolog, ami miatt aggódok, mégis leggyakrabban egy olyan jó érzés tölt el. Egy olyan érzés, hogy reménnyel tekinthetek a holnapra, a holnaputánra, a jövőre.

Kezdj neki Te is úgy az évnek, hogy tervezel és végre is hajtod, mert ez a te célod is. Jöhet szembe bármi, tudd, hogy merre tartasz, és akkor nem érhet meglepetés. :) Mostmár igyekszem gyakrabban írni.

P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://p-diary.blog.hu/api/trackback/id/tr652575242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása